Tinkama įranga ir tinkamas paruošimas beveik visoms oro sąlygoms: Volkswagen visiems sezonams skirtos ir specialiosios padangos
Norėtumėte sutaupyti padangų keitimą, planuojate kelionę į bekelę ar norite įveikti apledėjusius kelius į kalnų slidinėjimo kurortą? Tuomet jūs teisingai pasirinkote.
Jūsų sprendimas visiems metams
Visiems sezonams skirtos padangos
Taip pat žinomos kaip universalios padangos visoms oro sąlygoms: visiems sezonams skirtos padangos vienija subalansuotas savybes vasarinėms ir žieminėms oro sąlygoms.
Jūs sutaupote antrąjį padangų komplektą ir neturite jų keisti – skamba gundančiai. Visiems sezonams skirtos padangos – tai kompromisas, jos vienija vasarinių ir žieminių padangų savybes. Tačiau dėl savo ypatybių jos dažnai nusileidžia važiavimo charakteristikomis vasarinėms ar žieminėms padangoms. Tikslų konfliktas konstrukcijoje: palyginti su kita paskirtimi, pagerinamas arba tinkamumas žiemai, arba važiavimo šlapiu keliu charakteristikos.
Šiuolaikiški protektoriai pasižymi pritaikytomis lamelėmis ir optimizuotu protektoriaus piešiniu. Tai užtikrina važiavimo šlapiu keliu, valdomumo ir riedėjimo triukšmų savybių pagerinimą – ypač keliuose, kuriais važiuojama dideliu greičiu.
Bendrai šiuolaikiškos visiems sezonams skirtos padangos pasižymi labai geromis žiemos savybėmis. Dėl savo protektoriaus su dideliais kanalais jos gali greičiau išstumti vandenį arba sniegą. Tačiau aukštos temperatūros sąlygomis vasarą blogėja automobilio dinamika posūkiuose ir ilgėja stabdymo kelias. Jeigu jūs vis dėlto pasirenkate visiems sezonams skirtas padangas jūsų Volkswagen automobiliui, kaip ir žieminės padangos, jos turi būti pažymėtos „M+S“ simboliu, snaigės simboliu arba „3PMSF“. Tokie gamintojo žymėjimai, kaip „Allweather“ arba „All Season“, ir specialusis oro sąlygų ženklas (snaigė, lapas, saulė ir lietaus lašai) ant padangos šono nurodo, kad padangos yra tinkamos visiems sezonams.
Kelyje su surinktais ratais
Suraskite sau tinkamą ratlankių ir padangų derinį
Mūsų surinkti ratai ne tik optiškai ir techniškai pritaikyti prie jūsų automobilio, jie taip pat pasižymi tiksliai tinkamu ratlankių ir padangų deriniu. Jūs turėsite naudos dėl didesnio saugumo, šiuolaikiško dizaino ir puikaus valdomumo.
Pasiruošti, dėmesio, pirmyn!
Beprotektorinės padangos
Beprotektorinės padangos – tai lenktyninės padangos be protektoriaus, kurios gali būti naudojamos sausose trasose tinkamos temperatūros sąlygomis. Jos yra kilusios iš automobilių sporto ir iš principo parduodamos lenktyninės licencijos turėtojams.
Saugumas, ypač drėgmės, purvo ir sniego sąlygomis, iš tikrųjų priklauso nuo padangų protektoriaus bei jo gylio. Beprotektorinių padangų sukibimas ženkliai sumažėja ant šlapios dangos ir žemesnės temperatūros sąlygomis – automobilį gali sumėtyti, ir didėja akvaplanavimo rizika.
Nuo 2009 metų beprotektorinės padangos vėl grįžo į automobilių sportą, o būtent į pirmosios formulės varžybas. Jos suteikia geresnį sukibimą ir šonines sukibimo jėgas sausose lenktynių trasose. Kadangi beprotektorinės padangos iš principo parduodamos tik lenktyninės licencijos turėtojams, mes turime jums dvi alternatyvas:
- Pusiau beprotektorinės padangos su leidimu naudoti keliuose:
Sukurtos iš esmės naudoti lenktynių trasoje, tačiau taip pat tinkamos naudoti kelyje. - Sportinės ir keliui skirtos padangos:
Dažnoms išvykoms į lenktynių trasą.
Visa galia į bekelę
Bekelės padangos
Anksčiau bekelės padangos buvo apskaičiuojamos daugiausia naudoti bekelėje. Tačiau dabar jos virto universaliomis padangomis, skirtomis vairuotojams, mėgstantiems maloniai leisti laisvalaikį. Bekelei skirtos padangos skiriamos pagal protektorių ir naudojimo sritis. Yra specialiųjų protektorių kiekvienai dangai: uolėtai, kietai, purvinai, minkštai ar smėlėtai. Jos visos aprūpintos sustiprintu karkasu, kuris užtikrina atsparumą smūgiams ir apsauso nuo pažeidimų šonuose.
Padidintas sukibimas apledėjusiuose keliuose.
Dygliuotos padangos
Papildomi dygliai žieminių padangų protektoriuje sukurti padidintam sukibimui, ypač apledėjusiuose keliuose. Vokietijoje dygliuotos padangos iš principo uždraustos, tačiau jos leistos naudoti kitose šalyse tam tikrais metų laikais.
Dygliuotos padangos turi daug privalumų ekstremaliomis žiemos oro sąlygomis. Tačiau ant sausos kelio dangos didėja stabdymo kelias ir mažėja jų sukibimas. Integruoti į protektorių dygliai 1,5–2 mm kyšo iš paviršiaus ir žymiai daugiau ardo kelią nei grynai guminės padangos, dėl to jos uždraustos Vokietijoje, išskyrus specialiuosius išskirtinius atvejus.
Jeigu jūs planuojate slidinėjimo atostogas, pvz., Austrijoje, ten dygliuotos padangos tam tikromis sąlygomis leidžiamos naudoti nuo spalio pradžios iki gegužės pabaigos. Tačiau jūs turite atsižvelgi į maksimalų 80 km/h greitį užmiestyje ir 100 km/h greitį greitkeliuose.