Žaliavų šaltinis: 95 % jūsų Volkswagen automobilio gali būti perdirbta ir vėl panaudota
Jūsų Volkswagen automobilio eksploatacija turi būti galutinai nutraukta? Sertifikuotos perdirbimo įmonės pasirūpins, kad 95 % jūsų automobilio būtų perdirbta ir vėl panaudota. Sužinokite čia daugiau apie perdirbimo procesą ir teisines nemokamo pridavimo sąlygas.
Į perdirbimą orientuota konstrukcija
Ekologinis tvarumas yra neatskiriama visos seno automobilio proceso grandinės sudedamoji dalis.
- Gaminio planavimas
- Gamyba
- Perdirbimas
Šie tikslai jau jūsų naujojo Volkswagen automobilio konstravimo metu reikalauja daugybės veiksmų ir priemonių. Gamybos ir eksploatacijos metu tai prisideda prie aplinkosaugos, pvz., padeda tausoti resursus.
Informacija
- Mes užtikriname, kad iš seno automobilio vėliau galėtų būti išleisti visi eksploataciniai skysčiai ir paprastai nuimtos visos išmontuotinos dalys.
- Kenksmingųjų medžiagų gamybos prevencija yra viena iš neatskiriamų techninio vystymo aplinkosaugos tikslų sudedamųjų dalių.
- Antrinių medžiagų naudojimas daugybėje su saugumu nesusijusių konstrukcinių dalių yra leidžiamas, jeigu jos atitinka tuos pačius kokybės reikalavimus, kaip ir pirminės medžiagos.
- Visos konstrukcinės dalys iš plastiko žymimos pagal tarptautinius ISO standartus, kad būtų įmanomas aiškus identifikavimas.
Antrinės medžiagos
Aktualiame Polo modelyje antrinės medžiagos gali būti naudojamos taip įvairiose konstrukcinėse dalyse:
- Durų apmušimo pagrindas
- Bagažo skyriaus grindys
- Ratų arkų apdaila
- Apsauginės slenksčių juostos
- Aerodinaminiai dugno apmušimai
- Grindų danga
- Posparniai
- Apšvietimo moduliai
- Dantytojo diržo dangtis
Perdirbimo procesas
Sąlygos
Nesvarbu, kada jūsų Volkswagen buvo užregistruotas pirmą kartą, nuo 2007 metų sausio 1 dienos jūs galite jį nemokamai priduoti į vieną iš sertifikuotų priėmimo centrų. Nemokamam pridavimui taikomos šios sąlygos:
- Jūsų Volkswagen automobilis buvo registruotas ES mažiausiai mėnesį prieš jo galutinį eksploatacijos nutraukimą.
- Jūsų Volkswagen automobilis yra visas, tai reiškia, kad jame yra visos svarbiausios konstrukcinės dalys ir komponentai (įskaitant variklį, pavarų dėžę, valdymo prietaisus ir visas kitas dalis).
- Jūsų Volkswagen automobilyje nėra šiukšlių ir jam nepriklausančių dalių.
- Jūs priduodate savo Volkswagen automobilį su originaliuoju registracijos dokumentu arba analogišku ES registracijos dokumentu. Priėmimo centre jums išduodamas perdirbimo patvirtinimas, kurio reikia, norint išregistruoti automobilį (galutinai nutraukti eksploataciją) registracijos institucijoje.
Jūsų senas automobilis bus paruošiamas perdirbimui. Nuimti komponentai ir skysčiai renkami atskirai ir gali būti vėl panaudojami, utilizuojami arba perdirbami.
- Nuimamas akumuliatorius.
- Neutralizuojamos oro pagalvės ir diržų įtempikliai.
- Pašalinami visi eksploataciniai skysčiai (degalai, variklio, pavarų dėžės ir amortizatorių alyvos, stabdžių skystis, aušinimo skystis, šaltnešis iš oro kondicionieriaus sistemos).
Po tam tikrų konstrukcinių dalių demontavimo gali tiesiogiai prasidėti perdirbimas. Automobilių prese automobilis suspaudžiamas ir taip paruošiamas smulkintuvui.
- Išmontuojami katalizatoriai, kad iš jų būtų galima išgauti brangiųjų metalų – platinos, paladžio ir rodžio.
- Nuimami ratlankiai ir padangos.
- Nuimamos konstrukcinės dalys ir agregatai, kad galėtų būti panaudojami kaip naudotos atsarginės dalys.
- Plastikinių dalių išmontavimas selektyviam perdirbimui priklauso nuo ekonominių sąlygų ir rinkoje esančios antrinių medžiagų paklausos.
Likęs paruoštas automobilio kėbulas, susmulkinamas smulkintuve į kumščio dydžio gabalus ir tuomet suskirstomas į kelias medžiagų grupes, naudojant kelių pakopų rūšiavimo sistemą:
- Rūšiavimas oro srautu
- Magnetinis atskyrimas
- Sūkurinė srovė
Metalo atliekos, kurios gali būti vėl panaudojamos, sudaro 75 % viso automobilio.
- Ketaus ir plieno žaliavos naudojamos aukštos kokybės plienui gaminti.
- Spalvoti metalai, tokie kaip varis, aliuminis ir cinkas, atskiriami nuo sunkiosios susmulkinto laužo frakcijos ir ruošiami toliau.
- Lengvojoje susmulkinto laužo frakcijoje be kitų dalių yra jūsų seno automobilio sėdynės.
Po smulkinimo likusiuose likučiuose (lengvojoje susmulkinto laužo frakcijoje ir nemetaliniuose sunkiosios susmulkinto laužo frakcijos elementuose) lieka vertingų organinių medžiagų. Po smulkinimo naudojamuose procesuose, tokiuose kaip Volkswagen „SiCon“ procesas, likučiai susmulkinami dar labiau, atskiriami vieni nuo kitų ir gali būti vėl panaudojami.
- Išvalytos susmulkintų elementų granulės iš kietųjų plastikų gali būti naudojamos plieno gamyboje vietoje sunkiosios alyvos arba anglies dulkių.
- Susmulkinti pūkai iš tekstilės pluošto ir sėdynių putų gali pakeisti aukštos kokybės anglies dulkes kaip pagalbinė sausinimo priemonė nuotekų dumblui.
- Susmulkintas smėlis iš stiklo, rūdžių ir dažų dangos likučių po tolesnio apdorojimo gali būti naudojamas kaip statybinė medžiaga.