Aukštos įtampos akumuliatorius: garantija ir priežiūra
Aukštos įtampos akumuliatorius yra pagrindinis elektrinio judrumo elementas. Čia rasite visą svarbią informaciją, pvz., apie akumuliatoriaus priežiūrą, įkrovos valdymą ir garantiją, kad galėtumėte kuo ilgiau mėgautis savo ID.
Tinkamai prižiūrėdami, važiuosite toli
Kaip ir visa kita, ličio jonų akumuliatoriai sensta ir dėvisi. Tačiau akumuliatorių tinkamai prižiūrint galima kuo geriau palaikyti jo būklę ir talpą. Todėl turime kelis naudingus elektrinio automobilio aukštos įtampos akumuliatoriaus priežiūros patarimus. Tokiu būdu galite palaikyti ne tik automobilio nuvažiuojamą atstumą, bet ir jo ilgalaikę vertę.
Trys auksinės taisyklės,
kad nuvažiuotumėte toliau
Tinkamai prižiūrėti aukštos įtampos akumuliatorių gana lengva. Jei vadovausitės trimis auksinėmis taisyklėmis, jau būsite pasirūpinę svarbiausiais automobilio nuvažiuojamo atstumo priežiūros aspektais.
1. Per kasdienes trumpas keliones neįkraukite automobilio daugiau nei iki vidutiniškai 80 %.
2. Jei automobiliu nevažiuojama ilgiau nei 12 valandų, jį reikia įkrauti iki 30–80 % talpos.
3. Norėdami visiškai įkrauti automobilį (100 %) naudokite įkrovimo laikmatį su įkrovimo tvarkykle ir važiuokite iškart pasibaigus įkrovimui.
Paprastesnis gyvenimas
su įkrovimo tvarkykle
Rekomenduojame naudoti naujojo „ID.3“ išmaniąją įkrovimo tvarkyklę, kad prieš kiekvieną kelionę automobilio įkrovos lygis būtų optimalus. Paprastas valdymas informacijos ir pramogų sistemos jutikliniame ekrane leidžia ypač lengvai tiksliai valdyti aukštos įtampos akumuliatorių, pvz., nustatyti akumuliatoriaus įkrovimo ribas, įkrovimo vietas arba pasirinkti įkrovimą iškart arba atidėjus.
Įvairių tipų vairavimas,
įvairių tipų įkrovimas
Vienas įkrovimo procedūros veiksnys ypač svarbus: jūsų vairavimo būdas. Optimalaus įkrovimo ribai, laikui ir intensyvumui įtaką daro elektrinio automobilio naudojimo pobūdis (trumpos kasdienės kelionės ar ilgos kelionės greitkeliais).
Pasirinkite vairavimo profilį | ||
---|---|---|
Įkrovimo valdymo nustatymai | Trumpas maršrutas
| Ilgas maršrutas
|
Viršutinė įkrovimo riba | 80 % | 100 % (vengti prastovų) |
Apatinė įkrovimo riba | 20 % vasarą / 40 % žiemą | 40 % |
Įkrovimo srovė | a. Sumažinta, įkrovimui kintamąja srove naktį. | a. Sumažinta, įkrovimui kintamąja srove naktį. |
Greitasis įkrovimas | Venkite kasdienio įkrovimo nuolatine srove | Naudoti įkrovimą kintamąja srove ilgai kelionei |
Įkrovimo valdymo nustatymai
Trumpas maršrutas
- kelionė į darbą ir atgal;
- apsipirkti;
- trumpas atstumas.
Viršutinė įkrovimo riba
80 %
Apatinė įkrovimo riba
20 % vasarą / 40 % žiemą
Įkrovimo srovė
a. Sumažinta, įkrovimui kintamąja srove naktį.
b. Padidinta, įkrovimui kintamąja srove ir sutrumpintam įkrovimo laikui.
Greitasis įkrovimas
Venkite kasdienio įkrovimo nuolatine srove
Aišku viena:
Garantija ir naudojimo ciklas
Ličio jonų akumuliatoriaus naudojimo laikas ir našumas priklauso ir nuo kitų išorinių veiksnių, pvz., temperatūros. Pagal garantijos aprėptį ir joje išdėstytas sąlygas, „Volkswagen AG“ klientui, įsigyjančiam naują BEV automobilį su elektrine pavara, garantuoja, kad šio automobilio akumuliatoriaus naudingoji talpa nenukris žemiau 70 % per aštuonerius metus (arba nuvažiavus 160 000 kilometrų, priklausomai nuo to, kas įvyksta greičiau), jei automobilis bus naudojamas tinkamai. Tai suteikia užtikrintumo ateičiai ir rodo, kokią svarbą teikiame ateities judrumui.
Akumuliatoriaus apsauga – sisteminė
Automobilyje sumontavome du avarinius rezervus kaip apsauginius buferius, apsaugančius nuo nepageidaujamo ir žalingo akumuliatoriaus sistemos per didelio įkrovimo arba visiško iškrovimo. Šiuo būdu automobilis gali pasinaudoti energija išskirtinėse situacijose ir, nors pajėgumas nebus įprastas, tai apsaugos aukštos įtampos akumuliatorių nuo pažeidimų.
1. Bendra talpa
2. Naudingoji talpa
3. Apsauga nuo per didelio įkrovimo (4 %)
4. Apsauga nuo visiško iškrovimo (6 %)