Įperkamesnis, nei manote:
elektrinis judrumas

Šiais laikais elektriniai automobiliai nebėra nišiniai gaminiai. Nepaisant to, daug žmonių vis dar mano, kad jie brangūs. Sužinokite, kodėl taip nebėra ir kaip ateityje jie gali dar labiau atpigti.

Pro „Volkswagen ID.3“ eina praeivis.

Elektrinis mobilumas už
patrauklią pradinę kainą

Nepaisant didžiulio pastarųjų metų progreso, akumuliatorius išlieka brangiausiu elektrinio automobilio komponentu. Tačiau su moduline elektrinės pavaros matrica sukūrėme standartinę platformą visai „ID.“ šeimai, todėl galime ypač efektyviai pagaminti didelį skaičių automobilių. Dėl to sumažėja gamybos sąnaudos, tad galime siūlyti patrauklią 30 000 eurų ar net mažesnę kainą. Juk mūsų tikslas yra masinėje rinkoje prieinamas elektrinis mobilumas.

Vyras dirba, matomas jo „Volkswagen ID.3“.

Pigus eksploatavimas.
Nauda jums.

Elektrinio automobilio bendros eksploatavimo išlaidos, į kurias įeina suvartojama energija, automobilių mokestis, priežiūra, nusidėvėjimas ir draudimas, gali būti mažesnės, nei panašaus automobilio su vidaus degimo varikliu. Šis skirtumas akivaizdžiausias vertinant suvartojimą (nes elektra paprastai pigesnė už degalus) ir automobilių mokestį. Automobiliams su vidaus degimo varikliais jis jau pagrįstas CO2 emisijomis ir kitais veiksniais ir gali dar labiau didėti dėl intensyvesnių Vokietijos vyriausybės klimato apsaugos pastangų.

„ID.3“ priežiūros kaštai gali būti 30–40 % mažesni nei panašaus automobilio su vidaus degimo varikliu. Pagrindinė priežastis – nebereikia keisti alyvos.

Jokių trūkumų dėl draudimo. Vokietijoje „ID.3“ šiuo metu gali būti net trimis draudimo klasėmis žemiau panašaus automobilio su vidaus degimo varikliu.

„ID.“ šeimos nusidėvėjimo išlaidos daugiausia susijusios su didelėmis optimizuotos riedėjimo trinties padangomis. Jos padeda pasiekti geriausią nuvažiuojamą atstumą, tačiau yra brangesnės už automobiliuose su vidaus degimo varikliais naudojamas padangas.

Bendrų išlaidų palyginimo iliustracija
Vidaus degimo variklio* ir elektrinių automobilių eksploatavimo išlaidų palyginimas (nuo didžiausių iki mažiausių kiekvienu atveju):
Sąnaudos, automobilių mokestis**, priežiūros išlaidos, nusidėvėjimo išlaidos ir draudimas6
* Vidaus degimo variklis: A segmentas, hečbekas, benzininis variklis
** Netaikoma elektriniams automobiliams

Orientuotas į ateitį ir
tvarus

Elektrinių automobilių vertės stabilumas daugiausia priklauso nuo dviejų veiksnių: konkurencingo nuvažiuojamo atstumo ir akumuliatoriaus patvarumo. Galite nesirūpinti dėl šių naujojo „ID.3“ savybių.

Viena vertus, „ID.3“ leidžia nuvažiuoti daug toliau, nei ankstesni elektriniai automobiliai, todėl yra tinkamas naudoti kasdien ir liks konkurencingas ateityje. Antra vertus, visiems „ID.“ modeliams taikoma aštuonerių metų arba 160 000 km garantija12.

Apskritai, tikimės, kad ateityje „ID.3“ likutinė vertė bus tokia pati, kaip panašaus automobilio su vidaus degimo varikliu.

Likutinių verčių palyginimo iliustracija
Automobilių su vidaus degimo varikliais* ir „ID.3“ likutinės vertės, praėjus 3 metams (15 000 km/metus): apie 50 % įsigijimo kainos.
Automobilis su vidaus degimo varikliu: A segmentas, hečbekas

Tvaresnis
už panašią kainą

Apskritai, prognozuojama, kad bendros „ID.3“ išlaidos bus tokios pat, kaip panašaus automobilio su vidaus degimo varikliu, ar net mažesnės. Taip yra dėl patrauklių kainų ir išperkamosios nuomos įmokų, valstybės finansavimo, didelės likutinės vertės ir mažų priežiūros išlaidų.

Be to, galėsite džiaugtis prisidėję prie aplinkosaugos – tai nauda ne tik jums, bet ir ateities kartoms.

Bendrų išlaidų palyginimo iliustracija
Kaina / išperkamoji nuoma           Priežiūros išlaidos             Valstybės finansavimas*
Automobilis su vidaus degimo varikliu: A segmentas, hečbekas
* Žr. skyrių „Informacija apie valstybės finansavimą“